May come to me within the shadows of the past

Det är så mycket lättare i solen ändå. Mörkret går att greppa och gruset påminner mig om att vi har klarat vintern, att vi är fria från den ett tag nu. 
Om det inte vore för min pollenallergi hade mina kinder varit härligt rosiga av sol och promenader. Jag håller kvar vid varje strimma av sommar och det går bra, det finns mycket fint nu.

Imorse började vi sent så vi gjorde god frukost och kollade gossip girl. 


Drack latte med...Elina! Det har blivit en fin tradition att hänga med henne lite efter att skolan slutat

Det kändes som utomlands på söder, jag älskar den här staden, den bär på allt jag varit 


Mamma gjorde tiramisu efter middagen :-)



Och jag satt och plugga i mitt fönster


Jag har börjat bleka mitt hår med c-vitamin brustabletter och det funkar SKITBRA!! Ni ska få se nästa gång jag tvättat det

Den här veckan har sprungit förbi mig och jag tackar för det. Varje dag är en dag närmare oasen av tid.

Vi hörs snart igen! Skriv gärna vad ni vill läsa om! Så oändligt glad att ni läser detta

Puss från l-pops

Kommentarer
Postat av: irma

jag ska börja med c-vitaminmetoden lite men förstår inte om man ska blanda med schampoo eller balsam??? det står olika!!!! miss u puss å kram

2015-04-26 @ 18:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0