Visst e det fint att va vid liv en dag till

PÅSKLOVET har välsignat mig med sin existens och jag ska äntligen vila bort känslan av att en traktor kör sicksack över skallbenet och äta godis tills blåsorna på tungan exploderar! Härligt är vad det ska bli

Låt mig uppdatera er om mitt senaste dygn


Ibland blir jag helt hänförd av den här staden, kanske hör det ihop med mitt otroligt dåliga lokalsinne som gör att allt känns nytt och oupptäckt. Kanske har det att göra med bästis i solnedgång. 

Jag och Nike passar Jack det är ett skämt!!!!!! Hur fin han är. En liten köttklump men ändå så älskvärd. 



En flaska vin rikare tog vi tricken till Nacka för att fira älskade Angelika med silent party och uv-lampor. Ska bli bättre på att fota på fest men nu får ni försöka visualisera hur kul det var (skitkul).




Jag och André lagade den godaste jävla frukosten bestående av omelett, rostat rågdegsbröd (xD), avokado och paprika. FUCKAT gott faktiskt mycket godare än vad det låter.

Sen drack jag kaffe med systrarna O'connor och Levi och när jag efter timmar av skvaller och nya kunskaper vandrade ut möttes jag av ljuset! Solen! Våren! Fylld av lycka över att finnas till vandrade jag hem och nu smälter jag skagenröran i magen. 

Det är skönt att känna att det är balans igen. Jag känner igen mig själv, ringarna under ögonen har blivit ljusare och tindret i ögonen efter LIVETS KUNSKAP är nästan redan tillbaka.

Härligt!

Vi hörs väl vidare 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0