If I die tonight at least I can say I did what I Wanted to do

Känns som att jag precis har landat i mig igen. Min sommar har varit bäst men mycket tid har gått åt att hamna här igen. I mig själv. Och det känns värt att vara tillbaka där! Kunna parera vissa känslor, inte ta in för mycket och orka längta. 

Den senaste veckan har jag haft för mig en del fint. Jag har


Blivit röd i fejjan när jag, mamma o pappa tog bilen ut till havet och jag kunde guppa runt i det där turkosa och sedan somna i solstolen.








Varit nära min egna kärlek. Bara han, jag, hans fkn gulligaste lille brorsdotter och havet hela tiden i en halv vecka. Å ena sidan är det fruktansvärt obehagligt att vara beroende av en annan människas kärlek, men å andra sidan är det helt magiskt




Det där älskade havet också!! Mitt bästa tips för att rensa tankar och min främsta anledning till att älska sommaren. Jag mår dåligt på allvar när jag inte kan simma, andas ut och bli salt i håret ordentligt och jag försöker att finna ett substitut i poolerna men det blir aldrig samma sak. Nä, tacka vet jag havet och sommaren! Mitt bästa bollplank och min härligaste omfamning. Efter två somrar badade jag och André med varann för första gången en rosa kväll. 


Extremt suddig bild på kräftskivan som ägde rum i förrgår!!!!! Pga jag var så peppad på att sluka de där små liven :(



Efter en djävulseftermiddag var det fantastiskt att vara med lille familjen igen, att få skoja och skratta och retas och försöka imponera på varann med kräftätarteknik.


Och igår mötte jag upp de här älsklingarna. Jag var lite förvirrad och trött och hade liksom i min ångest glömt bort hur fruktansvärt bra jag kan må vara genom att vara nära mina varma


och dj:a


och bada i dryckespool och näcka i sjön


och dansa


och dricka en duktig mängd prosseco


och framförallt, fira älskade Twyla och samtidigt vinka hejdå pga hon ska bo ett år i London :(




Och efter tolv (!) timmars dansande, pimplande, bondande, badande, hängmattehäng, o en av sommarns absolut bästa kvällar, gick jag, Nike och Elina hemåt i gryningen. 




Imorse vaknade vi med en påtaglig känsla av illamående, men efter lite badande i Nikes pool kändes det bättre JOKE jag var på gränsen till spya ca hela dagen förutom när vi badade och har bara legat i min säng idag men det var det värt! Eftersom gårdagen var så FRUKTANSVÄRT bra och jag mådde loss. 

Imorgon börjar jag jobba och det känns kul och jag känner mig redo, sommaren har varit i mig så bra. Hur har ni det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0