Skolstart och nystart

I onsdags började jag trean! Va i helvete ju! Jag som var livrädd för tidiga morgnar har sovmorgon nästan varje dag och jag som redan innan jag börjat hade tröttnat på lektionerna, har haft riktigt roliga. Det känns som ett lättare år. Helt enkelt, det kan inte bli svårare för då tappar jag det. Men det blir bra jag känner det tydligt!

Snart blir jag arton! Fy vad det ska bli roligt! Det upptar det mesta av mina tankar, hur jag äntligen ska bli det där jag så länge velat vara! Jag har ingen avslappnad relation till att bli myndig, jag kommer inte låta den dagen smyga sig förbi! Jag har längtat efter att äga mig själv! Jag har längtat efter att öla lagligt! Jag har längtat efter att få finnas på ytterligare några ställen! Jag tar inte det ifrån mig, jag älskar mig för det! Ett år mer visdomar som jag välkomnar lyckligt

Jag har mycket att säga men nu sticker jag till landet för att fiska kräftor, bada och vara i skogen.

Hejdå


Här är en bild från Loves story jag tyckte va bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0