Det är tisdag redan!

Vardagen är inte bra men bra mycket bättre än den brukar när jag blir omfamnad av kärlekar och gratis bönsallad OCH MINA TRE MOTTON

Till alla er som ännu inte tagit efter mitt sätt att tänka i år, lyxat, maxat och fuckat. Gör det. Då känns det knappt att ha prov och då klarar en av att bli kritiserad och du kan göra god mat och instagrama det med Självförtroende!!! 



Lite lyx



Lite mer lyx


Ännu mer lyx att va deras vän






En jävligt maxad grej var när vi hade skrivarcirkelmöte i Sonias jävla paradis och det var så otroligt bra och när jag gick därifrån var jag lika lätt som snöflingan xD

Och imorn ska vi nog fucka för Sam fyller 18

Hujedamig vad jag har det bra (om 16 timmar för då har jag skrivit två prov)

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0