Fredag den trettonde

Äntligen är den här skolveckan över och jag kan känna smaken av helgen (läs lösgodis, Winston och andra läckerheter som jag tillägnat endast helgdagarna) på tungan.
Här är ljuspunkterna under den här veckan


Hade min snyggaste lyxbehå





Elina 
(Och andra otråkiga älsklingar också)


Det var jättenice skolmat xD




Jag och Benis hade det schönt på hans inglasade balkong 



Jag lyxduschade och scrubba benen tills de började blöda :-//

Idag är en vacker dag! Himlen må vara täckt av en grå sörja och det må vara självaste februari MEN det är exakt en vecka tills jag snallar skidor och mojitos i Italien och det är Astas jävla artonårsdag!!!! Vilken lycka



Här är hon flygandes! Den lilla mänskan fan va jag gillar henne Asså 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0