If it's up to me I'll give you all the oceans



I fredags firade vi Asta. Det var verkligen en helt otroligt kul kväll, jag hade glitterklackar, vi skålade i champagne och alla dansade med till Eric Saade. Astrid grät när vi sjöng för henne och det är så jävla konstigt att de blir vuxna nu, mina vänner. Älskar henne


Har tyvärr inga bilder på Asta :-/ men här är Benjamin när vi dricker skumpa och skvallrar på balkongen.




Jag och André firade elva månaders dag på självaste alla hjärtans dag och vi gjorde så fruktansvärt god lunch, tacos fast med babyspenat, chilikorv och bacon. Prova det mvh vegetarianen



Den här fick jag i present xD det betyder  jag älskar Lova :-) Lite konstigt att det står jag älskar lova på nåt som jag har på mig kanske, men samtidigt älskar jag ju mig själv och en ser på den skeva handstilen att det är han som skrivit, så det är ju inga problem med den saken!

Det är helt olidligt att vara kär tycker jag men han är värd det tusen gånger om. 

Sen sa vi hejdå till Nina som åker till Indien i tre månader. Det gör ONT att hon ska bort igen, hon är som min lunga eller hud eller nåt sånt, så det gör ju ont som fan förstås. 



Jag blev ledsen så vi tröståt pizza framför mello ytterligare en lördag, trots att jag får eksem av det. 



Sen vaknade vi och vi åt räksallad på restaurang till lunch. Jag går nästan aldrig på restaurang, jag vet inte varför egentligen men min familj kan aldrig bestämma sig vad vi ska äta och mamma är så kräsen så och Albin tränar alltid, så det blir svårt att få till. Men idag kände jag mig precis som nån i sex och the city, åt lyxig räksallad i söndagssolljus, pratade för mycket och höll på att kvävas av för stark espresso.


Sen snusade vi, rensade ur Andrés och Fannys rum, jag tog, som den fantastiska lilla människa jag är, gamla märkeskläder som låg och skräpa hem till mig och vi kollade på typ hundra avsnitt sex and the city.

Jag är hemma igen, käkar tiramisu, pluggar lite, dricker honungste, längtar efter lovet. Är trött och rastlös på samma gång. 

Om jag visste att såna här helger skulle vara mitt liv, om jag bara hade haft en liten jävla aning för några år sen så skulle jag fan svalt min egen spya av lycka. 

Jag mår jävligt bra så det är kul, men fruktar skoldagarna likt kräksjuka. Hur står det till med er? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0