My body wants you

Usch jag vill bara ha fredag. Etanol i blodomloppet och skinkorna klämda i en ny kjol. Det är en otrolig grej jag just kommit på att rumpan kläms så jäääävla  mycket i tighta kjolar (oavsett rumpstorlek för den trycker liksom ändå ihop hela miraklet) kan det typ vara ohälsosamt? Och borde det typ inte bli väldigt svettigt=kli=obehagliga situationer eftersom rumpkli väl fortfarande inte är särskilt accepterat? ...om nån har svaret på denna fråga snälla skriv i kommentarsfältet!! Jag funderar nämligen på att köpa en väldigt tight skinnkjol men är ännu inte redo att riskera mitt fysiska välmående/min sociala framfart för härligheten 


Hursomhelst, det är bra dagar! Bara lite trista! Idag har jag exempelvis druckit kaffe på benas balkong, blivit bjuden på lyxfika av pappa och målat


Önska verkligen jag kunde måla ordentligt det är en sån fantastisk uttrycksform! Det är kanske min största rädsla att ingen uttrycksform ska passa mig! Att musiken, måleriet, medierna inte ska vara nåt för mig. Men uttrycksformer är ju ändå skapade efter hur vi faktiskt uttrycker oss!! Så det borde väl gå att lösa

Kanske ska skriva en peppinlägg inför alperna! Och ett inlägg om kroppen! Och om mina spellistor! Vad tror ni? Vad vill ni läsa om????

Puss


Kommentarer
Postat av: lisa

vill läsa om allt!! du någonsin skriver.
1. Köp skinnkjolen!! more is more.
2. känner exakt samma ang uttrycksformer!!!! e jättekreativ men har inget specialområde. kanske ska man lära sig sy....? http://www.folkuniversitetet.se/Skolor/Estetiska-skolor/Konstskolan/Utbildningen/Konstnarlig-grundutbildning-kvallstid1/ kolla den här vill ja göra efter gymnasiet. konstnärlig grundutbildning... hur najs

Svar: Omfg Lisa ily<3
JA köp den med mig eru gullig
Vänta va det där LÄR jag ju göra fyfan va kul?!!!!? Vad e intagningspoängen
None None

2015-02-10 @ 22:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0