That boy is so fancy but he aint dancing

Den här veckan har knappt funnits för den har gått så fort. Ändå har jag


Hunnit äta semla i snön


Skriva två prov och känt såhär


Och firat Sam som fyllt 18! Han bjöd på vin och tårta och ploj och det var fint och han är fin. Och trots att jag är så bitter över att det är så långt kvar tills lilla jag blir vuxen så kändes det bara bra att se honom bli det och sjunga in vuxenlivet åt honom.








Älskar

Jag känner mig gammal som sagt, svart tröja på fest och bakis på en torsdag utan att ens tänka efter. Det är inte vardag och allt som inte är det välsignar jag med livet. 

En villkorslös helg!! Som jag har längtat

Hur mår ni?

Kommentarer
Postat av: Hej

Ååhååg vart har du köpt dina svarta byxor du har på dig när du står på en toalett på insta?! Letat i miljarder år. Super duper mega fina

Svar: <33333 lycklig första gången nån vill ha nåt plagg of Mine! De är från twilfit typ pyjamas haha men de är bäst
None None

2015-02-09 @ 19:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0