2014-2015

Kanske glömt att nämna men jag älskar nytt år. Och jag älskor listor. Därför får ni en lista om det gamla/nya året. Och kände inte att jag riktigt hann gestalta min nya attityd i förra inlägget så jag maxar på med lite mer :---) WOHoo

Jag har för övrigt tagit denna av nike och elina sorry <3

 

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?

EHHHHHH har nog aldrig gjort mer nya grejer faktiskt tex festival! pojkvän! är det nåt att göra förresten vet jag inte då blir det visst direkt sexuellet ehhhhh skitsamma men aa en hel del grejer minns inte allt nu men känner det i kroppen liksom 

ta mig fan om det inte blev sexuellet igen ÄSCH jag hoppar till nästa fråga

 Genomdrev du någon stor förändring?

HMMMMMMMMMMMMM kanske i själen? Liksom en helt ny människa är jag faktiskt det känner jag inifrån och ut men sådär rent konkret vet jag visst inte nä det tror jag inte

 Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?


Nepp fast Nikes syrra det kanske räknas lite

 

 Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?


Min födelsedag förstås 

 

 Vilka länder besökte du?


Frankrike! Danmark och sen lite länder på vägen dit tex köpte en svindyr glass i Tyskland, ovärt :(

 

 Bästa köpet?


Min biljett till alperna o emmaboda pga bästa jag gjort i mitt liv

 

 Gjorde någonting dig riktigt glad?

Aa, att jag egentligen bara ha varit med folk jag gillar och som gillar mig och det är mitt bästa tips på välmående

Saknar du något under år 2014 som du vill ha år 2015?


Aa, lite mer drivkraft, i år är verkligen en skapar-år känner jag visst, typ skriva ordentligt eller faktiskt spela in den där podcasten och se till att vara med i det där bandet. Och möblera om i rummet och laga god ny mat och prova olika sporter och gå på konstiga konserter och sånt som jag verkligen vill göra men inte riktigt tar mig tid att göra och sånt som jag inte riktigt orkar eller vågar. Det har jag verkligen inte gjort  men det ska jag se till att göra mer sånt i år. (d.v.s. maxa)

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Som jag skrev ovan. I förra inlägget skrev jag att jag inte ska ligga inne och slöa och det gör jag egentligen inte utan snarare att jag liksom fikar på det där fiket och gör samma saker ungefär likadant och jag ångrar liksom inte att jag gjorde det mycket i år, men jag vill liksom ha lite mer nytänk i år.

Favoritprogram på TV?

Så mycket bättre tror jag allt

 

Bästa boken du läste i år?


Åhh så trist att jag läst så lite last year det ska jag göra mer i år!!!!!!!! Istället för att stalka på twitter!!!!!!! Nyårslöfte!!!!!!!!!!!! Men antagligen Maken eller Den hemliga historien eller förfan!! History of love eller Sputnik älskling :,,,))

 

 Största musikaliska upptäckten?

Vet inte riktigt har fan haft kasst musik år :(( Men kanske Thåström eller Lykke Li

 

Vad var din största framgång på jobbet 2014?

Att jag slutat oroa mig så mycket och att jag fått jobba så mycket mer

 

Största framgång på det privata planet?

Att jag blitt mycket lugnare i själen även om det krävs ungefär tusen gånger mer lugn vilket jag ska se till att få i år! (dvs genom att fucka). Och att jag vågat gråta bland fölk och visa mer att jag är ledsen och trött och det har varit superbra faktiskt. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag var nog gladare 2013 för det hände så mycket nytt men jag har utan tvekan varit "lyckligare" i år för jag har haft mer lyckokompomenter om det makes any sense

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Om jag exempelvis inte gått i tvåan och om det inte hade hänt ledsamma saker

Vad fick dig att må bra?

Att jag blidde kär i någon som inte var ett uttråkningssubstitut eller som var söt på insta och som, tänka sig va, va kär i mig också (antagligen pga jag e söt på min insta i och för sig). Och att helt plötsligt ha den dära lilla mänskan att pussa i nacken och värma fötterna mot och tycka om och som gjorde det tillbaka. 

Och att jag fått lyxen att få och ha jordens bästa människor som bästisar?? Vad är egentligen oddsen för det

 

Vem saknade du?

Morfar 

Mest stolt över?

Att jag lever och lär och inte gått sönder eller så

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?

Maxa, fucka och lyxa. 

 

Hedå ses snart igen


Kommentarer
Postat av: MiraKidvall

Jättefin blogg! Xx

Svar: Tack snälla jag blir så glad :-)))
None None

2015-01-05 @ 18:55:52
URL: http://mirakidvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0