Ett inlägg där jag tycker jättesynd om mig själv och pratar om min magsjuka

Jag är magsjuk.

Det har jag aldrig varit förut i livet (spytt två gånger innan) och jag hade ingen aning om hur obehagligt det var.

Inte visste jag att det gör ont i magen, svider i halsen, sträcker i käken?? Inte visste jag att en måste ligga på rygg och frysa i en evighet innan en somnar?!

Jag är rätt hypokondrisk av mig men AV EN ANLEDNING och det är att jag blir så jävla rädd. Jag hatar att vara sjuk inte bara för att det är äckligt och jobbigt utan också för att jag blir så otroligt orolig. 

Och med trötthet kommer också mera trötthet och jag tänker på min kropp och mitt syfte och min skolgång. 

Igår var det mammas födelsedag och de åt croissanter och parmaskinka och kladdkaka med hallon och allt gott i hela världen. Själv drack jag blåbärssoppa och försökte att inte spy.

Usch jag gillar inte att vara såhär!!! Men nu är jag det och nu får ni läsa det.

Hejdå 

Kommentarer
Postat av: Nike

Tycker verkligen så himla synd om dig! Önskar jag kunde hålla ditt hår i allt, för tycker inte det är så jobbigt längre (//van kräkare). Men fattar känslan och det suger fan! Saknar dig i skolan, i livet, liksom saknar att ha dig nära. Ser supermycket fram emot att du kommer tillbaka upp på fötter, och att få krama om dig. Puss puss och puss bästa vän

Svar: Jävla satan va glad Jag blev av den här kommentaren. Du e den bästa människan tack snälla<3 jag saknar att va med dig så mycket. Puss ily
None None

2015-01-28 @ 17:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0