Fredag


Ändå att det kan kännas så jävla enkelt att leva när en samlar kärlekar kring kikärtspasta o fetaostsallad. 

Det är lite tråkigt att jag inte hann fota maten men men en kan inte få allt. Det kändes som min egna lya när jag kom instörtande en aning försenad, med varm latte i magen o kalla kinder och brunbränd Benjamin som äntligen är hemkommen i släptåg, och vi värmde på tomatsås o blev bjudna på vin.


O sen bada vi och då kändes det förstås ÄNNU mer som min lya


Och här är Lisa som visserligen inte heller bodde där men som borde bo med mig nångång för hon är bäst

O efter kaffe o bråk om hur mycket pengar vi borde ha med till alperna och huruvida jag bara spenderade 500 för året och om hur vi ska bo, åkte vi buss enda hem till söder tillsammans allehopa nästan och TÄNK att vi snart ska bo ihop tio dagar det ska verkligen bli otroligt.

Det är jävligt ovant att komma hem till min lägenhet ensam och försöka somna alldeles ölig det brukar jag ju göra med André och då blev det surt förstås, att va kär och ensam är verkligen den sämsta kombinationen i världen.

Hursomhelst snart är han hemma från Afrika och igår va äntligen Lilly o Benjamin hemma och jag fick hålla om dem jättehårt och snart ska vi till Italien hela bunten och snart ska jag på vernissage!!!

Puss


Kommentarer
Postat av: lisa

i love uuuuuuuuuuuuuuuu vi tjollar ur i alperna o bor tsm minst 1 natt iaf?!!!! <<3

Svar: JAAA o äter frukost på café nån dag?? Bara du o jag typ?
None None

2015-01-11 @ 17:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0