Girl I've never loved one like you

Det är supertidig tisdag och jag kommer kanske sent nu. Men André snarkar mot min hals och täcket är så himla varmt och VE att jag inte är arton och kan logga in på skola24 och anmäla mig sjuk så han kan snarka mot min hals hela dan.

Det suger också för nu ska jag packa grejer och sluta låtsas att jag bor här, inga mer pizzabak mitt i natten och inga mer spontanbruncher. Dags för klibbig rutin och klistrig vardag. 

FAAAAN nu känns det inget kul, ska ta en tunnelbana om 20 minuter och Amdré snarkar fortfarande mot min axel. 

Men har tre timmar hål sen det är kul
Och Madonna finns
Och quizkampen finns
Och snart sussar jag in i helgen
Och farmen har börjat

Jag försöker


Här är den lille parveln som snarkar mot halsen tycker det är sån jävla vacker bild ändå synd att det inte är jag som blir sådär bra på bild och synd att jag inte tagit den (tack ville)

Kommentarer
Postat av: Jozzana

😍

2015-01-20 @ 23:16:36
Postat av: Ville

Jag kan ta fina foton på dig med (tack för cred) :)<3

Svar: Hemskt gärna!!!!
None None

2015-01-25 @ 22:26:43
Postat av: Matilda

wow kattig boyfriend :-D

Svar: Vi kan dela xD
None None

2015-02-06 @ 12:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0