I thought you said summer would bring the pain away

Det var längesen jag skrev om vad jag gjorde. Det är inte för att jag gör tråkiga saker för det gör jag faktiskt inte. Jag gör jätteroliga saker faktiskt. Förvånande för att vara januari JAG VET, men 2015 ryms över förväntan bra i kroppen och jag har ofta väldigt kul. SÅKLART inte så kul som 2015 kan vara eftersom det är skevmånaders månad men betydligt roligare än vad januari brukar vara. 
Jag kan visa bilder o berätta snart men först;

JAG LÄNGTAR TILL SÖMMAREN. Som sagt för då kommer allt skoltrubbel var över (nästan) och för att jag vill så fruktansvärt djävulskt gärna bada.

Nu längtar jag i och för sig SVINmycket till Italien och alperna och skidor och så men lite längre in i hjärtat ligger vetskapen om hur det känns att BADA

ÅH

Att komma hem blöt om kroppen och ölig i sinnet. Tänkte bifoga tumblr-bilder xD och låtsas att det är mina.









Alltså kan ni känna den varma Klippan under fossingarna?? Hur vattnet är som ett grönt fucking universum som omsluter den brunbrända kroppen?? Hur OBESKRIVLIGT skönt det är att dyka in i vågen och allt blir blått och mjukt och salt i munnen och håret och livet?? 
Jag kan och jag saknar Danmark när det var mitt liv och hur sanden alltid var vit och vattnet alltid grönt och huden alltid solbränd. 

Nu luktar mina fingrar ostbågar och jag har pluggat grammatik TILLS NU o ligger fortfarande efter med plugget och sånt men det känns ändå inte så farligt. Tänker på att för exakt ett år sen var min ledsnaste dag på jorden nästan på det ENA sättet liksom, inte på sorglighetssättet men på det där sättet som får dig att vilja kräkas ut din mage. Och jag tänker på att det blev bra till slut. Hans parfym på kudden och hjärtat på insidan av kroppen igen. 

Hur mår ni? Jag tänker på er ska ni veta, vilka ni är och vad ni tycker om det jag babblar om. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0