It's friday I'm in love

Soligt i sinnet. Har så mycket att skriva om i dagboken och det här året har känts hittills precis som jag vill att 2015 ska kännas. Lyxigt, maxat och fuckat. Och om 30 dagar åker vi till Italien. Härligt! Lycklig är jag faktiskt, har ordnat upp livet men inte sinnet och det känns bra. Struktur och knas liksom, det är en bra kombination. Och hur sköj ska det bli med helg?! Lyxbrunch och maratontittande. 
AHHH det är bra nu fast inte tråk-bra utan liksom Nice-bra.
Jag är bäst! Madonna är min människa! Jag kan både hålla koll på plugget och ploja ur varje kväll! Det är bra att påminnas om att såhär känns det ibland.

Ska snart ge en resumé för 2015 förresten!!! Ha d bra tills dess 



Sinnet just nu!!


Förutom på matten då det känns mer såhär 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0