Lite bilder från förr

Bilder och tankar från det senaste av existensen


Dagen innan den hära åkte på solsemester. Fan ibland suger det att va kär till exempel när det känns som om hjärtat blivit överkört av en lastbil av saknad. 


Jag o brorsan käka vegetarisk buffé för en billig slant och jag köpte en lyxig rosa säng som jag får om en halv evighet


Jag och livets gäng gjorde halloumitacos, badade jacuzzi, skvallrade nyårslöften och snalla folkis i timmar hos Jenny.


Det här var när McDonalds julkalender fortfarande var ett naturligt inslag i vardagen och jag och världens jävla skönhet som ni ser ovan drack gratis latte i soligt vinterljus. 


Min bästa vän på jorden och jag pratade killar, om varför de suger men ändå lockar och såntdär.


Jag och Lisa var gudinnor en kväll för ett tag sen och henne ska jag snart få träffa så det ska bli fint.

Vi hörs snart 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0