Nu frågade, jag svarar!

Tänkte svara på era frågor!


Postat av: anonym

Vad har du för planer/dreams efter studenten? 
Vad önskar du dig i julklapp? 
vilket är ditt bästa fik 
Önskar du att du bodde i en tv serie om ja vilken 
vilken låt skulle va intro till din tv serie om ditt nuvarande liv/tillvaro :-) 

Hm jag ska åka till Bahamas med Elvis o sen ska jag jobba med musik o skrivanden. Jag ska bo med en kärlek eller i ett kollektiv o ha en plantdjungel i duschen o hängmatta i köket o odla tomater o plugga teater. Plus Asså fan va jag ska ploja runt och dricka champagne bli bjuden på fest efter fest ja gu vilket liv
Jag önskade mig och FICK yogabrallor i superskönt material och ett underklädeskit så jag kan låtsas att jag är Eva i Känn ingen sorg
Alltså säger String?? Ledsamt fan. Fika där, drick hur mycket te du vill och sitt tusen pers på nedervåningen och känn södermalm i varje beståndsdel men VAD DU ÄN GÖR praoa inte där. Eller typ Blå Lotus pga god latte o Eva och Adam spelades in där men dyrt. BUBB kanske, billigt kaffe och mysiga bås. Fan måste sluta fika på söder
JA? Obv New Girl alltså finns ingen människa jag vill va hellre på jorden än Jess, bo i kollektiv med grabbarna, vara bästa människan och ha svinkul. Eller OC pga va ihop med Seth Cohen, vara bästis med Summer och bada hela dagarna OCH SE TILL ATT STOPPA EN VISS HÄNDELSE (!!!!)
Sweet Escape eller Material Girl med Madonna eller Staten och Kapitalet och dundra in på en longboard, hm ja det skulle jag kunna tänka mig. 
Tack Lisa för frågorna 
Postat av: anonym

Vgd?? 
Bästa frukosten?? 
Favorit ord + motivering?? 

Kollar på teve! Lyckliga gatan det är superbra
Hmmm värsta brunchen tycker jag, pannkakor, latte, bär, nybakat bröd, cream Cheese, sockriga flingor MMM. Annars frukosten vi åt när vi hade åkt 30 timmar till alperna, fralla o marmelad, färskpressad juice, latte, fruktsallad i solsken o utan tjocktröja. AH
Oj vilken svår/bra fråga..ÄH har jag börjat säga liksom "här sitter jag o plojar" känner jag när jag säger det "ÄH" det är liksom lite "här sitter jag och bryr mig inte" o "här sitter jag och gör citationstecken och hoppas att ni inte kommer på att Sigge Eklund säger det"
Postat av: anonym

Hur e de på södra? Mycket press? Vad behöver man ha för poäng tyyp? 
Du e cool o snygg btw

Jag tycker mycket om Södra för jag gillar stämningen och världsuppfattningen och människorna jag känner och en del grejer jag lär mig som jag kanske inte skulle lärt mig om jag gick nånannanstans. Jag känner mindre press än på min grundskola men tror det har mycket med en själv att göra också. Beror helt på vad en söker tror jag men tror det var 295 på min linje (sam). LYCKA TILL!!<3 ÅHME tack snälla jag blir fkn glad
Postat av: Anonym

beskriv bästa filmögonblicket. alltså typ " jag satt en kväll och så gick e något på tv som jag började titta på och av en slump handlade just den filmen om precis det jag kände just den dagen" aa du fattar! sånt e så häftigt med filmupplevelser tycker jag!


Hm spännande fråga! Kanske missuppfattar frågan men jag tror det va när jag såg Sound of music o sen sa jag till mamma att den påminde om henne o sen sa hon att hon såg den med sin mamma och att den därför betydde jättemycket för henne så det va ju jättefint!


Postat av: Anonym

bästa tipset mot ångest??

Att skriva ur det ur kroppen!! Jag tycker det blir enklare om en kan se det svart på vitt. Och gråta ur det då känns det som att det rinner ut ur kroppen. Och göra nåt som jag vet att jag gillar eller som får mig att känna mig obunden t.ex ta en skitlång promenad eller scrubba hela kroppen i en kalldusch. Och FRAMFÖRALLT tänka på att det är hormoner, det är en bra tanke , att det där är inte jag det där är bara något som skapats i min hjärna eller som beror på ett endorfinunderskott (ok vetefan va det är men ni fattar). OCH att komma ihåg att det går över, du kommer att må bättre snart. O tänka på att kroppen är en maskin det känns ofta enklare om en äter sover rör på sig. 
Postat av: mmmm

Vad är ditt bästa instagram-tips? 

Att lägga upp EXAKT vad du vill och kommentera mycket bilder så får du kommentarer tillbaka ;-) comment and life Will comment right back<3 
Postat av: yäyäwowow

hur blev du och din pojkvän ihop? ni e söta :D

Vi går på samma skola o sen blev våra kompisar kompisar o då va ju vi så illa tvungna att lära känna varann o sen va han jättegullig så då va jag ju illa tvungen att bli ihop med honom o så va det med det. Tack!! Va kul tänker liksom aldrig på att "här går jag o e gullig med min pojkvän" o sen va jag visst det sånt är kul
Postat av: Jozzana 

1. Hur cool e du på en skala? 
2. Vad är din favoritSPORT 
3. Favvofika? 
4. E du frisk så man kan fika med dig och din favvofika?

1. Oj hm drömmer verkligen om att va så jävla cool glida in på longboard o tjena tjena men fan vene är nog rätt töntig fan förlåt tråkigaste svaret xDxD (mkt mer effekt med två xD) (även bevis på ungefär hur cool jag är)
2. Fotboll!!!! Älskar!!!!! Eller dans!!! Yoga kanske? Simning!!! Basket!!!
3. Kladdkaka SNÄLLA det enda rätta ;-)
4. U know it BBY
Postat av: Anonym

Säg två-tre knäppa Google-sökningar du sökt på någon gång

hahah detta e den roligaste frågan!!! Kanske varför är himlen blå jag fattar fortfarande inte det? Snälla fråga om ni vet svaret. Men vet inte googlar inte så mycket konstigt fast jag googlar mig själv rätt ofta förstås
Postat av: Anonym

Är du typ mest med din klass eller känner du många från andra klasser? vilka klasser? (inr. och år). Trivs du i klassen och på skolan? vrf/vrf inte? 
Vad vill du jobba med i framtiden? och vad skulle du aldrig vilja jobba med?

1. Mest med min klass pga älskar, men känner folk i olika klasser blir jobbigt o nämna varenda en men det är en supergrej med södra att det är lätt att hitta en ny vän för det finns mycket bra fölk o en bra stämning o kul diskussioner men förstås dåligt ibland mycket plugg ibland o som på alla skolor vanligt tjafs men aa trivs fan skitbra
2. Vill jobbe med musik! Teater! Skrivande! Teve! Välgörenhet! Politik! Barn! Jobba mot förtryck och hat och skit! Ha ett hängmattefik! Undervisa! Volontärarbeta utomlands! Absolut inte vara dum politiker eller kass lärare som suger ur studielust. 

AA de va det TACK snälla för frågorna hoppas ni är nöjda!! 

Jag e det iaf

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag e nöjd

Svar: Tack snälla :)
None None

2015-01-07 @ 23:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0