Only boys that save their pennies make my rainy days

Äh jävlar jag har ryckt upp mig.

Här är mina bästa tips för att rycka upp sig:

1. Ät nåt med socker (ledsen att för tillfället inte kunnat leva som jag lär)

2. Kolla på new girl och låtsas att du är Jess

3. Var kaxig!! Kaxa mot hostan hatet humöret. Det funkar SKITBRA

4. Spela ohälsosamma mängder av quizkampen 

Hursomhelst mår jag bättre i själen och lite bättre i kroppen men det är fortfarande läskigt när det gör så ont!!!! och jag är fortfarande så HUNGRIG!!!!! Men tvingas hänsynslöst till tom magsäck 

Här är bilder från sköj som jag gjort denna månaden


Vi drack vin hos André och Olga och karro ville inte dansa


Han gjorde lyxfrukost 


Kvällen efter åt jag otroligt god mat och blev bjuden på mer vin hos Linnea tillsammans med ett fint gäng


O dan efter det kom fina o goa Nike och Elina o käka fin o go brunch. Jag gjorde oerhört goda smoothies och åt massa gött ÅH va dumt att skriva detta inlägg nu


I skolan hade jag punkig frilla och hängde med min älskling


Helgen efter var det såhär snöigt när jag gick till skolan


Där är Astrid! Min jävla kompis


Och vi åt livets jävla godaste brunch hos henne mitt under skoldan

Ah djävul





Ah jag tycker så mycket om dem de små änglabarnen


På lördagen shoppa jag hur billiga o Nice kläder som helst på humana o fika med globbarna som också är hur Nice som helst faktiskt.


O nu har jag influensan

Det var det från mig hade bra o kämpa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0