Slå mig hårt i ansiktet så jag får känna att jag lever (fast kanske inte i år)

Jag har egentligen inte så mycket emot själva skolan. Jag tycker inte att det är tråkigt att fika och jag har inga problem med att gå upp tidigt på morgonen ens. Jag hatar bara rutiner. Det finns inget som suger ur levnadskänslan så mycket ur bröstet på mig som att dag ut och dag in göra samma sak.
Därför är jag så jävla glad så varje gång det blir bara en gnutta annorlunda. Jag har skrivit om det förut. Att den slutgiltiga lösningen på livssituationen är att stimulera själen. 

Problemet med min existens är ju att jag har så jävla svårt att njuta av något utan att veta att det kommer göra ont snart. Kanske kan 2015 bli ett år som inte för så jävla ont. Då jag kan lyssna på en bra låt utan att tänka på att jag kommer gråta till den senare eller tycka om nån utan att tänka på dem som potentiell smärta. Jag hoppas det.

Jag har sett Elvis sjunga och baka för välgörenhet och nu ska jag bli bjuden på middag det är fint. Det är fint för jag är regnlockig i håret och rätt lycklig faktiskt och jag lyssnar på Thåström som är fin ibland och när jag kommer hem har André lagat maten. Det är fint men det gör också så fruktansvärt ont. 


Det är fint att han är hemma också

Kommentarer
Postat av: lills

fina texter har du också<3 o pussssssssSSSsss

2015-01-16 @ 21:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0