There's a possibility that all that I have is all I gonna get





Åt brunch hos NIke (ovan ser ni pigga bilder på Lisa) och pratade om tiden. Snart ska vi ut på krogen och snart ska vi ut från skolan och jag längtar bara, det finns inget som håller mig tillbaka från att längta efter det där. Jag vill inte ha det just NU men jag vill veta att det är nära. 
Mamma blev upprörd "jag skulle göra vad som helst för att få vara sjutton!" Och jag bär med mig den tanken in i det nya året. Jag är precis där jag behöver vara.

Har inte kommit till insikt om huruvida jag litar på tiden eller inte, om jag tycker att det är jobbigt att tiden går eller om det är skönt. Efter denna termin låtsas jag som att inget jobbigt finns kvar och det är en skön tanke ändå. Att när det blir sommarlov är det bara bra grejer kvar med ungdomen. Jag blir arton, den sista tiden av gymnasiet, studenten, ni vet. Eller så är det tvärtom men där är det ju försent att göra ogjort. 
Och eftersom det är så snart som det jobbiga är över så kan jag ju passa på att ta vara på det redan nu :-). 
TJOHO

Ändå skön tanke att ha med sig
Ha det bra så länge

André hälsar med en bild från Afrika

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha så fula

2015-01-09 @ 13:21:39
Postat av: lills

<3

2015-01-11 @ 22:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0