Tjena

Tjena ska passa på att ha en reflektion till på uppmärksamhetsinlägget. ALLTSÅ så skuldbelägger jag ingen som brukar skoja med mig om uppmärksamhetsbehovet eftersom det nog är samtliga av mina vänner, och allra mest jag själv.
Det är klart att jag i de allra flesta grupper skrattar högt och ärligt åt det. OCH SJÄLVKLART ÄR DET INTE I ALLA GRUPPER SOM JAG MÅSTE DRIVA OM DET FÖR ATT FÅ SYNAS. När jag hänger med mina kompisar och jag skojar om det är det inte för att det är mitt enda sätt att få uppmärksamhet. Det jag tycker är problematiskt är själva ursprunget, att jag började använda det som teknik att få synas. Och sen har det applicerats i mitt eget sätt att framställa och skoja om mig själv, vilket då blir en naturlig och rolig grej att skoja om även med andra. Men det blir problematiskt också när det blir mitt enda uttryck, liksom mitt slutgiltiga knep fast ingen annan i gruppen behöver använda sig utav det och ändå får plats. Men jag har inte skrivit inlägget för att sätta dit nån, och som sagt är det ett strukturellt problem som jag ville belysa. :-)
Då var det sagt

Inatt sov jag fyra timmar. Är det den kreativa lågan? Den som gjorde att jag skrev ut min dagbok, rensade lådorna under sängen, inte kunde sova förns jag formulerat ett inlägg här på bloggen.
Är det fullmånen? 
Är det att typ hälften av mina bästisar lapar sol på exotisk strand istället för att vara med mig? Antagligen en blandning. Det är då inte lätt att vara ensam och alldeles full av KONSTEN.  

Nu ska jag läsa nåt.

Hejdå 

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Saknar dig, gillar ditt uppmärksamhetsberoende, de e väll ok att skoja om de men tråkigt när de bara är skoj/hat, tkr jag ofta e lite för taskig, ska va mer snäll 2015. sista dagen på exotisk strand idag, ses snart :)
Ps. Vet att klockan är 6 i sverige men du brukar ju vara vaken då nowadays

Svar: Ily
None None

2015-01-07 @ 06:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0