Det strålar så om mig

Ah

Hade ju bestämt att sommaren skulle få bloggen att blomstra! Mitt huvud gör det nämligen. Jag har läst så mycket böcker, sett så många filmer, lyssnat på så mycket Lilla Drevet och Sommar i P1 redan, att ni ANAR INTE! Jag jobbar också 6,5 timme/dag samt dricker väldigt mycket latte på uteservering och Rom o Cola på Andrés balkong. 

Sammanfattningsvis har jag det äntligen så där jävla riktigt gött som jag längtat efter. Bloggen hamnar lite i andra hand då eftersom jag helt plötsligt har tid att bolla mina spaningar med mina kloka vänner, samt jag gör rätt så mycket. Här är de senaste spaningarna i alla fall:

1. Det är så jävla typiskt att icke-killar måste anstränga sig så jävla mycket mer i (sociala) situationer än killar och att det aldrig tar slut! 
Överallt ser jag så jävla laaaata killar som verkligen inte drar sig för att sitta och slöa som om världen rättade sig efter dens steg (vilket den i och för sig gör) och jag blir så jääävla provocerad av den där jävla slöheten! Själv har jag kämpat arlset av mig för att få vara lite lat eller tråkig i ett samtal och så har de mage att bara vältra sig i all sin lugn och ro och bekvämlighet. Aeee

2. Det är omöjligt att prata för mycket om sex
En tyvärr inte så vedertagen uppfattning i vårt samhälle där tydligen vissa vuxenidioter har fått det hela om bakfoten och tror att vi alltså pratar FÖR MYCKET eller typ ALLDELES LAGOM mycket om sex i skolan. DET GÖR VI INTEEEE!!! När jag hört ett ord om nåt annat än heterosex, kärlekssex, killonani och tvåsamhet kan jag kanske lugna mig en smula men tills dess! MER SEX!

3. Kärlek är det som gör mig gladast
Helt ärligt glömmer jag att det gör mig så GLAD! Jag vet ju att det är fint och Härligt liksom, men när någon minns att de kan spela piano på äldreboendet, när nya vänner blir gamla vänner och när jag blir snusad i nacken varje natt; då känner jag! Jag blir så jävla glad! Detta måste få vara i mig i oändligheten. 

För en timme sedan blev det Elinas födelsedag! Finare än ni förstår att jag får bära henne med mig varje dag och i varje tanke! Grattis älskade 



Matchar som alltid i allt! !18!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0