I tell you this is what you always dreamt of


Igår picknickade jag och André 





För att sedan åka guidad tur kring Stockholm! Otroligt kul var det (framförallt eftersom det var gratis) och jag lärde mig så mycket ex. att Sverige är av Europas länder det FEMTE största! Och att reimersholme har vodkatunnor! Och att det fanns madammer som ägde Mälaren med sina båtar!


Sedan hamnade jag här! Med en drink i handen och hjärtat fullt av ALICE som fyllde 18!
Här kommer diverse snapchatbilder (tyvärr ingen på Alice heheh)







Jag tillbringade mest tid i poolen men också en del på dansgolvet, vid beerpongbordet och vid drink och snaskavdelningen. Vilken kväll! Det borde alltid vara en pool bredvid dansgolvet så en kan kasta sig ner i vattnet så fort svetten tränger fram=smart

Idag ska jag äta rester från min brorsas student och kolla på nya orange is the new black som helt seriöst inte är så bra??? 

Mår väldigt bra, allt känns skönt i kroppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0