I thought you'd said summer would take the pain away



Igår blev som sagt den här lilla människan arton. Vi firade henne med middag och skumpa och skratt och lite tårar. 




Här är hennes fantastiska balkong ft. ett helt gäng fantastiska vänner och den fantastiska sommarnatten

Det var magiskt att få fira min bästis och se henne bli MYNDIG men det var lite ledsamt också. Jag kan inte sätta fingret på varför men kanske insikten att den där människan är sin egen nu och aldrig mer densamma som hon varit tidigare. Som tur är får jag ju följa med henne nu också och det känns värt. Aa, det är klurigt det där med kärleken. 


Älskar dig


Nu ska jag ta ett bad och ladda upp för sista jobbveckan

PUSS

Kommentarer
Postat av: Elina

Älskar dig puss

2015-07-02 @ 18:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0