Nu börjar livet!

Saker som är jävligt gött

1. Tvåan är över imorgon 
2. Dvs sommarlov 
3. Min brorsa tar studenten på torsdag vilket innebär fett med mat och skumpa hos mig=gött
4. Jag har fått tre veckor extra sommarjobb
5. Jag har bokat en vecka i Polen i sommar
6. Jag har redan blivit lite brun

Ni höööör ju! Tillvaron är riktigt god(gu va fult ångrar jag sa gött) och jag har längtar efter detta så mycket att det nu känns helt absurt när sommaren nu ligger framför mina fötter. Tiden ekar mot mig nu och det känns bisarrt och bäst på samma gång. 

Imorn är det skolavslutning och jag lär ju fälla en och annan tår när mina älsklingar rusar ut för den där stentrappan och när jag fattar att det om bara ett år är JAG som vinkar adjö och gapar på flaket. 

Ni kanske minns att jag pratade om för 8 (!) veckor sen att på skolavslutningen börjar livet! Sommaren, vuxenlivet, kändisskapet, studenten, LIVET I SIG SJÄLVT. Det känns helt fantastiskt faktiskt. Nu börjar det!!!

Ska skrubba benen och välja klänning nu xD 

Puss 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med? Och har du något tips till oss arbetslösa? Hur fan hittar man jobb?

2015-06-09 @ 19:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0