Det här inlägget är till dig!

Ibland läser jag bloggen med en påträngande känsla av illamående. Högst relevanta frågor såsom "vem är jag!" "Vad är jag bra på!" "Varför läser ni min blogg!" går rundgång i huvudet. 
(Ja jag är medveten om att jag har skrivit utropstecken och inte frågetecken och nej jag är inte säker på varför)

DÄRFÖR presenterar jag nu interaktion men den väldiga läsarsvärm jag besitter :-) 
VARFÖR LÄSER DU BLOGGEN? VEM ÄR DU? VAD TYCKER DU OM/TYCKER DU INTE OM MED DEN? VAD VILL DU LÄSA OM?

Om ni har möjlighet får ni gärna även besvara frågetecknet kring min egen existens men det är inget krav.

SNÄLLA här skriver jag dag ut och dag in och har ingen aning om vem som läser och vad ni tycker och nyfikenheten spränger hål i huvudet på mig!! 

Vore jättefint om ni kunde slänga iväg lite tankar men jag vill bara på förhand säga (för att slippa bli förnedrad senare) att det är inte osannolikt att det ekar tomt i kommentarsfälten

Med vänlig hälsning

Gullig tjej med inflammerade eksem och hybris 


Gu va kär jag ser ut! Jag speglar mig nog 

Kommentarer
Postat av: Nike

Jag läser ju bloggen pga du är en av mina bästa vänner, men främst är det så mycket annat som gör att jag läser den. All den jäkla pepp du förmedlar, alla otroligt bra texter. Det är det som gör det. Ibland tänker jag (när jag ska blogga) att "nu ska jag skriva lite mer som Lova gör", dvs inspirerande, tufft, öppet och mjukt. Liksom det är exakt så jag vill skriva. Du äger fan! Pussss

2015-03-12 @ 08:09:16
Postat av: Jelena

Jag läser den för du e bäst och jag gillar att se vad du tänker och gör osv :-) också för du är så bra på att skriva! Tkr du ska skriva om exakt vad du vill det blir ju bra (hittils är alla dina inlägg mitt i prick) :) puss kolla gärna min bloggis också <333

2015-03-12 @ 09:15:45
URL: http://anniejelena.wordpress.com
Postat av: Emma

Läser för jag gillar både hur och vad du utrycker, kanske särskilt hur du skriver, typ som en kulspruta ibland och det inspirerar, ngn som kan skriva lika bra som den kan prata.
Inte så mkt för identifkation (tror jag) utan mer för att jag får en kick av se vad du gör och kan, ibland grejer som jag själv inte kan/vågar typ.
hör hur feg jag låter…
du bra iaf!!!

2015-03-12 @ 11:09:34
Postat av: Jozzana

EEH för att det var denna blogg som fick mig att våga slänga iväg en instavideo till dig!! För att jag förrförra sommaren låg i en våningssäng och tänkte fan vilken jävla brud hon verkar vara och Gud vad jag önskar att jag kände henne och shit vad najs det skulle vara om vi kunde umgås!! För du är ett energiknippe med så sunda värderingar att du skulle kunna vara högst upp på Anna Skippers hälsomeny! Och så skriver du ju helt fantastiskt bra. Man vill liksom leva som du. Puss och kram Josefine

2015-03-12 @ 13:06:20
Postat av: lills

jag läser bloggen för den e du<3 för den äger alltså!!! och älskar sättet du skriver och hur du liksom får allt svårt att verka mer logiskt och saker som är jobbigt kan kännas lättare av dina texter!! helt enkelt precis som de bästa av bloggar ska vara.
+ ibland syns jag med i bloggen och sånt e roligt också!! :PP<3

2015-03-12 @ 17:22:23
Postat av: benjamin

för att du tvingar mig

2015-03-12 @ 19:44:07
Postat av: benjamin

skoja, för att du är bäst

2015-03-12 @ 19:44:36
Postat av: Anonym

För att du får många ämnen att kännas lätta och lättillgängliga.
För att jag ser dig som ett så bra exempel på en person, om det kom typ aliens som ville ha en representant från jorden skulle jag be dem ta lova. Du verkar vara så sann liksom vet va du vill och va som händer och va du ska göra, harmoni med alla element liksom. skulle gissa att du är luft, med lite lite vatten och en del eld! Vill gärna höra om dina tankar kring ugglor, obama och volleyboll i olika kombinationer. vem är jag då? du tittade åt mitt håll på samdagarna en gång och så tänkte jag ?? jag lever i samma värld som den här människan !? wow

2015-03-12 @ 22:05:00
Postat av: j

för att jag älskar dig

2015-03-12 @ 23:01:02
Postat av: elina

läser dig blogg för att du inspirerar och betryggar. den liksom e en stabilitet i livet som ba finns o peppar, liksom som du.
plus vi tänker typ så lika så att läsa dina tankar blir som att även lufta mina, om du fattar
jag gillar ALLT, vill läsa om ALLT

2015-03-14 @ 18:30:30
Postat av: Vera

Läser din blogg för du är så sjukt duktigt på att skriva and because i love your blog

2015-03-15 @ 21:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0