I shake my jelly at every chance

Tjena och tack så in i helvete mycket för era kommentarer om bloggen! Rörd och lycklig.

Jag har några problem och några roliga saker att berätta

1. Jag kan ha tappat bort 500kr
2. Jag har nitton kronor på kortet
3. Jag har råkat kräkas på min pluggmotivation 
4. Jag är så olidligt förälskad i våren men hinner inte uppleva den
5. Jag har så jävla mycket blåsor på tungan

Roliga saker

1. Det är snart lov
2. Jag har fått större bröst (tror jag)

Det är ungefär det jag har att dela med er idag! Hoppas ni inte blir allt för svimfärdiga av mina svindlade tankar och hoppas ni kan somna med mina djupa analyser snurrandes i huvudet. 

Ses 


KOLLA BLÅSORNA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0