Italien

Jag har varit i alperna. Det är svårt att få er att fatta hur kul jag har haft det och hur bra jag har mått men jag ska göra mitt bästa. Här får ni dag för dag redogörelse ENJOY


Älskomorgan fyller arton på bussen dit och vi skålar i skumpa och skrålar nångånstans i Tyskland.


Jag och livets bästa roomies värmde upp rummet med tuborg och såpbubblor.


I den här dubbelsängen (LYXIG) somnade jag och vaknade jag varje natt och morgon efter väldigt sporadisk sömn med sol i ögonen och dunk i huvudet. Och han med förstås.




Och så ut i paradiset! Inte ens nu bara någon dag efter kan jag på riktigt fatta hur len snön svängde sig under en och hur solen brände ens genomfrusna kropp tills endorfinerna exploderade i skallen  





Och så drack vi drinkar igen! Och fotade oss på toan!




Det här är så himla kul, jag har inte lagt nån skum effekt utan ljusen på klubben gjorde bilderna såhär!!!! 
OBS KLUBBEN jajamän omyndig och lycklig dansade jag sönder knäna och sörplade melodrinkar där varje kväll. 




Få gånger i livet är jag så full av två öl som på ett bord med pjäxor. Vilken känsla! Jag kastade med håret och förnuftet och jag vet att jag kommer sakna det där så mycket snart att det gör ont




Så nära solen som jag aldrig varit förut! Och med solen bredvid mig på samma gång


Jag och ägaren bondade och bjöd på körsbärsshots varje kväll


(Kolla så jävla skarp bild) 
Den här dagen refererar jag till som "den bästa dagen i livet".
Gratis barbique och berka, den älskade soljäveln i ansiktet och bästisarna runt bordet.







Snön alldeles som bomull under skidorna och omringad av moder natur självt. Sådär lycklig blir jag nog inte på länge igen 




När jag blev trött var han på bra humör och nästa dag åt vi hamburgare i backen och gled ner för alla backar jag valde


<3 


Älskade älskade Olga blev vuxen. Ännu mer champagne! Ännu mer tårar! Ännu mer svett under armarna för nu tar den slut barndomen.


Mimosa och ballonger och smält glasstårta för Olga som oroade sig för bostadskön och andra vuxenproblem Som jag har lyxen att slippa i ytterligare ett djävulskt halvår




Vitt vin och charktallrik på balkongen


Och efter livets roligaste kväll som resulterade i livets vidrigaste bakfylla på en buss i 30 timmar (den försvann efter lite sömn tack gudarna för det) kom vi hem. Förrvirad men nöjd.

Jag älskade det! Vardagsvakuumet! Blåmärkena på knäna! Stupen flera tusen meter ner som jag åkte över utan att blinka fast jag är världens fegis! Vinet på balkongen! Mina bästisar tvungna att vara med mig i tid och otid! Dansen som varade tills JAG inte orkade mer! Pizzan och ölen för en hunka! Ansvaret som inte fanns och lyckan evigt inpräntad i bröstet.

När jag kom hem grät jag i flera timmar för det var konstigt att tränga in ungdomen i kroppen igen och det var konstigt att vara glad en hel vecka i sträck. 

Hade ni det bra?

Kommentarer
Postat av: Lisa

FUCK va najs fick du körsbärsshots!?!?!! ja som trodde JAG hade ett band m gubbdjäveln.

Svar: Hahah japp d stämmer xD vi får väl åka dit igen
None None

2015-03-04 @ 22:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0