Vuxenlivet

Tydliga bevis på att jag är en vuxen människa:

1. I tisdags var jag ute och shoppade balklänning som om det vore den naturligaste sak i hela världen. "Då kan jag ha den på nästa coctailparty" sa jag högt och tydligt i butiken så att alla riktigt skulle förstå hur vuxen jag är nuförtiden.

2. Jag gick till läkaren själv, TVÅ DAR I RAD! Skakade knappt på handen när jag blev stuken av sprutan och glömde inte bort min fyra sista siffror.

3. Jag har idag skrivit CV och mailat mina chefer för referensmaterial. What 

4. Jag har även idag, mitt i det hetsiga vuxenlivet lyckas klämma in ett möte!!!! 

5. I tisdags drack jag min första cappuccino och jag uttalade det helt korrekt i kassan och nekade världsvant socker 

TÄNK om ändå alla satans djävulsvakter skulle förstå att jag visst har åldern inne för att öla och bröla. Jag är så vuxen att det nästan inte går!! 

Tills dess att vuxenlivet officiellt frälst min existens ska jag tillfredsställa mitt barndomens hjärta med en oändlig geografirapport och en efterlängtad helg gånger femtusen för jag fyller inte år förns om miljoner år

Ha det så bra och jag önskar alla er som har åldern inne att snusa att riktigt fundera över huruvida ni är lika mentalt redo som jag? Om svaret är nej abdikera myndigheten för allas våras bästa

Tack på förhand 

Flickan med vuxensjäl


Skål 

Kommentarer
Postat av: b

jag är 1000ggr vuxnare än dig!!

2015-03-28 @ 21:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0