In a way it's strange to be the one beside you

Dagen idag:


Alltså kolla!!! Det här är inte min bild och jag är inte med på den men jag var tvungen att spara. Förutom sorgen i hjärtat över att Bajen förlorade, blir jag så jävla glad över den här bilden. Mina jävla bästisar! Jag vet precis hur de låter när de skojar och retas och jag blir helt varm när jag ser dem så.




Här är en del av skaran igen jag blir helt stolt över dem! Helt olika men jättelika på samma gång och allihopa hos mig.


Här är vår första pussbild!!!! Jag ser tyvärr lite äcklad ut :/





Och här är bilder från vår andra ensamma fika någonsin!!! Ett jävla under hur mycket jag tycker om honom

En fin dag! Nu ska jag plugga o dricka mangosmootie.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0