Min långhelg

Jag har haft långhelg! Ledig fem dagar!
Jag har då


Dansat på en båt, det blev inte mörkt förens halv elva (!) och när det väl blev det blev Stadshuset en siluett mot himlen. Vackert! Tyvärr ingen bild men ni fattar nog hir somrigt det var


Haft otroligt bra brunch med gamla bästisar


Gjort hemmagjord pizza


Åkt hem supertidigt genom regnigt Stokholm och sen kommit hem och gjort finfrulle


Sett lite film med honom till exempel min gamla favo Little Miss Sunshine jag ÄLSKAR den


Ätit mer god frulle


Men också nästan hela tiden pluggat. Det känns jävligt trist och jävligt stressigt för trots att jag knappt gjort annat än att plugga detta liv har jag så mycket kvar att göra. Extra jävligt trist känns det för att jag är vidrigt skoltrött och (nästan) vidrigt förkyld. Men inorgon är matten över och snart är det över alltihop. Livet också men det får gärna dröja xD och det känns inte så farligt! Sommaren biter en i rumpan och jag kan räkna dagarna i skolan på mina fingrar. 

Nu ska jag fortsätta räkna

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: olga

hahahha är ni seriösa jag o ville såg också little miss sunshine i helgen haaaaaaha vi är samma par

Svar: Hahah äh Asså xD pinigt
None None

2015-05-19 @ 17:50:25
URL: http://nouw.com/zolgaz
Postat av: kenny

nämen där är jag igen. famlandes o för full

2015-05-19 @ 20:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0