Plats att leva, plats att dö

På sistonde har jag haft det gött

Exempelvis när jag och Elina skulle på Veronica på grönan men det var orimligt lång kö så vi gick runt halva stan, köpte godis och hamnade på ett berg mittemot med asvärd utsikt över till grönan




Det finns så mycket av den här staden jag aldrig sett! Trots att jag och Stockholm älskat varandra så länge finns det mycket mer för mig att upptäcka. Livslång kärlek förväntar jag mig av denna stad








En annan jävligt nice grej var att efter franska muntliga drog vi hem till en nyvaken Elina o spontanlaga Brunch. På sista bilden kan ni se min och Nikes känsla efter nationella



Igår var Olga och Ville hos mig och André och spelade spel och drack te
Kändes stort! Kom över tills oss drick en öl och kör några omgångar av världens sämsta spel (jag o ville förlorade)

Om några timmar har Jag teateruppspel! Jag är sämst på att vara dålig på saker. Jag tycker att det är så fruktansvärt jobbigt eftersom jag har haft så svårt i mitt liv att skilja på existensen och prestationen. Jag har alltid varit det jag har åstadkommit och därför har jag inte kunnat gilla mig själv när jag har misslyckats. Men min teater har lärt mig detta. Att det kan gå fel och jag är ändå rätt. 

Nu är jag ensam hos André och ska låtsas att jag är en överbetald 22-åring och att detta är min egen lya som jag kunnat köpa tack vare min enorma blogg. 

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0