Vad ska vi göra (krossa sexismen)

Det känns fint att dagarna går, att det blir maj och sommar. Allt kommer ändå igen, minst tusen gånger, så jag är inte rädd att skiljas från något årstidsbundet, förutom sommaren möjligtvis. 
 
Den här veckan har jag druckit mycket skumpa, haft lite skola men mycket prov och lärt mig minst tusen sidor franska och tusen sidor manus utantill.
 
Igår ölade vi ute för första gången och somnade framför Gossip Girl. Det kändes perfekt.
 
Idag har jag skrålat över hela stan om hur mycket bättre allt vore om vi kunde krossa sexismen, rasismen, fascismen och bo i slottet. 
 
Ni ska få se bilder nån annan gång för nu ska jag käka risotto och ha det gött
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0