Visst är det fint att va vid liv en dag till

Nu har jag bara en enda examination kvar i skolan och djävulsveckan och djävulstvåan är äntligen äntligen över (nästan)

För att fira detta gick jag och mina bästisar igår för att spela minigolf









Ni kan ju gissa vem som kom tvåa (tjejen ovan) (nöjd) (och barbent) (!!)

Det var helt fantastiskt, som att stressen släppte och orken kom tillbaka och vi skrattade och plojade och jag kom liksom på att jag älskar ju att vara vid liv! Jag älskar ju de här människorna! Jag passar i solen! Och det var en helt otroligt bra känsla. 


Det fanns kaniner där också och getter och hästar?? Som jag och Jenny försökte klappa men de ville inte men inga oklappade kaniner i världen kunde få mig på sämre humör




Hungriga efter att jag och Benjamin tvingat dem att spela klart alla banor, köpte vi pizza och öl och lånade Elinas systers lya



För att äta och öla och skratta tills vi glömde att vi bara för någon dag sen satt med tårarna i ögonen och stressen ändå upp i armhålorna

Idag har jag druckit kaffe med Elina o hennes familj på regnig uteservering och sen planerade vi hela sommaren

Nu ska jag bli bjuden på kvällsbio av André!

Fan vad det kan vända snabbt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0