Favoriter

Här kommer lite tips som jag bara MÅSTE få dela med er eftersom det är dessa som gjort mig till mänskan jag är! Livet hade nästan inte varit möjligt utan dessa FAVORITER! Hoppas ni provar det ni inte än provat och hoppas ni gillar det. Kram
 
MIN FAVORITBOK 
 
"Maken" av Gun-britt sundström. ALLA människor bör läsa denna. Jag har aldrig läst någonting så bra om hur det är att vara kvinna, om patriarkatet, om Stockholm, om en relation, om kärlek och hur vidrig den är och hur vacker den är och hur ont det gör. LÄS DENNA eller ha ett tråkigare liv
 
 
 
MIN FAVORITFILM
 
"Fucking Åmål"!!!!!! Finns inga ord om du mot förmodan inte sett den, se den DENNA sekund, och om du sett den se den igen. Den är så rolig, ledsam, varm och cool och med Sveriges bästa skådis. Och annars SÅKLART Sagan Om Ringen trilogin. Finns det nåt vackrare, roligare, mer spännande, mindre kvinnorepresentativt xD i världen? Tror inte det va. Och SÅKLART West Side Story gråter vid bara tanken på detta musikaliska mästerverk
 
MITT FAVORITPLAGG
 
 
Min svarta ribbade långklänning med hög slits. ALLA förtjänar kläder som smeker över rumpan och får dig att känna dig HEMMA. Egentligen borde ju alla plagg vara så när jag tänker efter men här är i alla fall ett av dem plaggen. Synd bara att den är lite otymplig att dansa i
 
 
 och SÅKLART mina höga ljuvliga svarta trosor i låtsassiden
 
MIN FAVORITPLATS
 
Förutom gamla goda Södermalm xD så Danmarks landsbygd typ! Vita sanden, gröna havet, kossorna och grusvägarna och himlen som går ihop med havet vid horisonten. 
 
MIN FAVORITDRINK
 
CHAMPAGNE BITCHES 
 
MIN FAVORITLÅT
 
Bohemian Rhapsody av Queen
Flesh and Bone av The Killers
Nu kan du få mig så lätt av Håkan H
Material Girl av Madonna
En man i byrån av Lill Lindfors
Shores and Islands av Deportes
Last Nite av The Strokes
Flourescent Adolescent av Arctic Monkeys
och allt av ABBA
 
hahahahah gu skäms varför e ja en tönt 
 
lite sämst att nästan allt e av killar men 
 
MIN FAVORITMAT
 
Mitt största guilty pleasure nämligen grillad kyckling..!!
En pasta med tomatsås och mozzarella som jag döööör för men kan ej stava till det eller
kladdkaka
 
 
Det va det för den här gången
 
uppskattar ni sånthär?
 
vore kul m svar
 
puss

Kommentarer
Postat av: mattis

Ja! 100% + kul älskar kläder

2015-11-26 @ 23:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0