I'm sorry

Så ledsen att jag inte hittat hit på länge! Men har riktigt mycket att göra nuförtiden, fast mycket är kul. Jag har plugget och teatern och julen och jobbet och festen och ja ni vet hur körigt det kan va! November är mycket så, en praktisk månad för mig. Och för att jag inte ska distraheras då torkar liksom min inspiration ut och jag har tusen tankar men noll ork och noll tid och noll ord i mig vilket resulterar i-noll inlägg. 

 Här kommer selfies och en påminnelse om att ni inte får glömma mig! 


Fredagkväll, rosig om kinderna för jag promenerar så mycket jag bara kan nuförtiden, så skönt i mörkret. 


På moderna! Ganska bra utställning och den bjöd på mycket bra selfieljus


Tog med mig en flaska bubbel och gick till Olga för babbel


Tillståndet fem timmar senare på en toalett hos Ville. Hade verkligen kul för jag hade kul HELA kvällen vilket är lite ovanligt men mycket kul


Bakfull och förjävlig på fik dan efter


Snyggaste naglarna och skolångest on monday morning


Dagens outfit

Dagens funderingar
1. Varför är mögel så himla fint? Som ett gulligt luddigt litet djur
2. Varför är det så snyggt med troskant
3. Hur kan det fortfarande produceras gott och bandat salt aka äckligaste som skapats 

Kommentarer
Postat av: ;)

Gott å blandat salt är godaste ju!!!??????
Den vanliga är den äckliga ;))))) men smaken är som baken

...delad!

2015-11-25 @ 10:29:45
Postat av: Nike

Håller med ovanstående kommentar angående godis!! ÄLSKAR den salta versionen. Kul o se dig igen här på favvobloggen!!! Saknar dig trots att vi sågs för några timmar sedan!!!

2015-11-25 @ 17:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0