Lite om artonåret

Hallå på er!
 
Idag fyller Lisa år och det känns helt absurt för ALLDELES NYSS fyllde ju jag??? Och jag suckade skadeglatt åt Lisa som allt skulle få få vara omyndig  två månader till och så NU?? Ae
 
Att fylla arton var verkligen sååååå fucking kul asså så himla typiskt folk att låtsas som att det är fånigt med myndighet och bah "livet kommer inte förändras" "det är samma gamla visa" jag känner bah NEEEEJ!! Livet har (i alla fall för mig och ursäkta men jag kommer utgå ifrån att ni är funtade precis som jag när det kommer till väsentligheter som detta) förändrats sååå mycket helt seriöst! Jaaja, det är samma skola, samma lägenhet, MEN äändå att rycka tag i en polare och få gratis fylla om och om igen pga snodda drinkar och chansen att kunna välja vilken musik du är sugen att dansa till och träffa gamla kärlekar och ja HERREGUD mitt liv har fått en drastisk vändning och en positiv sådan
 
Älskade min födelsedag med bubbel, god mat, tårta, presenter som mina nära och kära hade målat eller skrivit eller ritat eller filmat och gratis drinkar och dylikt! Ah att fylla arton det är nåt speciellt im telling u
 
HUrsomhelst, här är lite saker som jag börjat göra sedan artonårsdagen
 
1. Bytt ut min garderob. Hips vips hopp så hade jag vuxit ut ALLA MINA BYXOR!!! Anledningen: mina höfter hade vuxit. Ingen mänska har väl känt sig vuxnare än jag när jag stod där i spegeln och inte fick ihop knapparna på levisjeans efter levisjeans xD
Så jag hade inget annat val än att packa mina gamla grejer i påsar och skänka till välgörenhet/mina kompisar (samma sak?) (skoja) (verkligen) eller sälja på loppis och helt enklet inörskaffa en ny bas! Som består av:
-bootcut
-sidenunderkläder
-pumps
-fluffig jacka
-basic tröjor
 
2. Börjat tävla!! Typ i tävlingar där du kan vinna biobiljetter eller koppar eller tusen risifruttis! Hitills har jag vunnit NOLL grejer men jag känner att det är på gång! Allt som krävs är ett vaket öppet öga och en härlig motivering som innehåller lite finess. Egentligen är det kanske dumt eftersom jag kanske inte behöver det såå mycket..dåligt leverne kanske..men samtidigt kan jag typ inte rå för min konsumtionsskada i kroppen..usch jag vet inte hur jag ska hantera det där..vi går vidare
 
3. Bli äcklad av kött
 
4. Blivit vuxen i mina relationer! Älskar att få gråta skratta ploja ur kräkas med mina vänner men jag klarar mig själv också! Jag går gärna ut med en vän och är med mig själv OCH min vän. Det känns skönt.
 
DET var det från idag
 
bifogar bilder på mig och gymnasiearbets/livskamrat
 
 
 
kram
 

Kommentarer
Postat av: lills

söta ni e
<3
+ vill verkligen köpa fluffjacka + sidenunderkläder kanske du kan följa me på en "baslyxshopping"

2015-11-03 @ 23:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0