Onsdag

Nu med allt skit som händer i världen har jag två reaktioner 

1. Fruktansvärd ångest som gör att jag blir helt paralyserad av ilska och så kan jag liksom bara ligga och gråta

2. Förtränga alltihop och istället fokusera på mitt smink och killar typ 


Och jag vet ju att det finns två reaktioner som inte får finnas bara!!!

De är:

1. Paralyserat tillstånd

2. Förnekelse eller förträngning 

Alltså; Jag har visst misslyckats :D 

Men jag försöker att komma ihåg att jag får fokusera på annat för att få energi så länge delar av energin också går till det jag vill hjälpa till med
Det är okej att inte hunnit göra nåt för vi är ju nästan barn nu! Det här ansvaret ska inte ligga på ungdomar egentligen men samtidigt vet jag JU att vår generation måste göra nåt för att ändra den här skiten

Yeye, jag tycker att det minsta lilla är bra ! Av oss. Av gubbarna med makt förväntar jag mig mer och egentligen av mig själv också

Hursomhelst, 

Jag är sjuk nu med helt röda ögon och torra läppar och fett hår det är lite ledsamt men skönt också. Har så mycket  ENERGI är bara för trött för den just nu i november 



Här är en såååå söt bild känner typ tårarna som kommer komma när jag kollar på denna bakis/rörd/pmsig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0