Det här har jag haft för mig

Jag är lite full och här kommer ett litet inlägg med utdrag av min vardag senaste dagarna, i kronologisk ordning för så fin e jag!



Jag angående min rumpa! Tycker ofta bra om min kropp och framförallt min härliga rumestump MEN den sticker ut från min i övrigt okurviga kropp och är i vägen!!! Hört att storbröstade människor ibland har det problemet med sina bröst men själv ligger alltså denna bitterljuva förbannelse/välsignelse i min bakdel


Riksgod och även väldigt fin frukost am I right!! Skulle ni vilja ha ett frukostinlögg typ med mina bästa frukostar?? (Säg ja) (det är möjligt att jag gör ett oavsett om ni vill eller inte) 


Exakt en sånhär bild tog jag för nästan exakt två år sen. Två år!!!! Det känns som hela mitt liv och samtidigt har det tagit slut på en sekund. Den fuckar mig tiden, den gör verkligen det! Den inger mig med trygghet med förhoppningar och samtidigt lurar den iväg med mig, tar ifrån mig det jag har och är. Och så plötsligt är jag två år äldre, ett helt liv äldre, och precis likadan som senast. 


Smootiebowl jag gjorde imorse efter 20-minuters yogan. 


Jag och Kenny lagar tomatsås med mamma, skrattar och lägger håret, målar läpparna, äter ost och sen dricker vi öl och pratar om gamla vänner och nya vänner och sånt


Sen kommer en riksfull Elina och vi flabbar och garvar och jag skrattar högst men bara för att få hålla kvar. Bara för att få ha dem i mig så länge och så mycket som möjligt. Jag skrattar och på samma gång sparar jag sekunderna med dem. Jag vill inte vara girig! Men det är så svårt att inte spara på sig allt av dem, att hålla deras händer, dela deras skratt och kissa med dem på fyllan

Och nu är jag i sängen. Sov gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0