I shake my jelly at every chance

Dansen har förändrat mitt liv! Den har det! Ingen proffesionell dans eller så utan festdansen. Konsten att röra höfterna till Shakira, kunna ta sig upp och ner snabbt från golvet under Bootylicious och att kunna varenda ord till Crazy In Love, det är ren och skär magi! Att behärska det är som att ha all världens nycklar och kukar i en och samma hand. 
 
Därför ringde jag igårkväll upp Jonas för att få den bästa kombon av 1. killskvaller 2. snodd öl 3. dans
Vi var på Debaser medis till stängning, ryckte på axlarna och fnissade i samspråk åt gamla kärlekar, drack enorma mängder gratis alkohol efetrsom vuxna människor är så jävla dumma??? o typ ställer ifrån sig en halvfull lager både här och var och köper typ drinkar? 
 
Hursomhelst hade jag och Jonas så fruktansvärt kul och jag har det till och med fortfarande för är typ inte bakfull??? och jag jobbar inte!!! och är typ rätt söt när jag e lite bakis?! Livets ljuvligaste dag
 
plus
 
har biljetter till håkan 
 
sex dagar efter håkan tar jag studenten
 
jag mår
 
här kommer photobooth bilder tagna NU
 
 
 
 
 
sista två bilderna inser jag att ja faktiskt inte va så söt som jag trodde :/ lurad av Narcissismen igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0