Jag har mitt lilla liv emellan händerna











Bilder från det första av höstlovet!
Har redan hunnit tjäna en redig hacka, dansat, ölat, ätit goda frukostar, sett skräckis hos Asta, skvallrat och sett tre faktiskt väldigt bra utställningar på fotografiska. 

Jag känner en känsla i min kropp som jag saknat men som jag känner igen. Jag känner framgången slita i bröstet, det är svårt att sitta still! Jag vet att det är dags nu. Att bli känd och avgudad typ. E ni med mig 

Helt ärligt så känner jag för första gången att jag är på helt rätt spår i livet. Jag tänker tillbaka på olika perioder i mitt liv då jag mått bra och insett att det enda jag saknade då var det jag har nu. Förstår ni vilken otrolig känsla! Jag har varit inne på det förut, att jag har mitt lilla liv emellan händerna och tillsammans med kärleken, dansen och kunskapen typ. Plus har slängt alla mina fula trosor och köpt ett par pumps. 

Jag e redo!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0