Morgontips

Hej igen!
 
Idag börjar jag efter elva så jag har precis provat en ny sak som får bli en del av den nya morgonrutin som jag skapat mig! O´C skrev på sin blogg att en måndagmorgon måste vara som en fredagskväll annars är inte livet värt att leva. Nu råkar jag börja olidligt tidigt på måndagar men detta går kanske lika bra att applicera på ens sovmorgnar? 
 
Sähär ser rutinen ut i alla fall (jag har visserligen bara genomfört den en gång) (ja, jag är medveten om att det inte är en rutin då) (dra åt helvete):
 
1. 20 minuter yoga m.h.a. ett youtubeklipp
2. En dusch och sedan en ordentlig insmörjning (viktigt! Om du är jättetorr på nått ställe, smörj inte för mycket utan bara lite grann så kroppen återfuktas utan att vänja sig vid fettet) (mitt bästa (och enda) skönhetstips)
3. En härlig frukost med mättande turkisk yoghurt, blåbär som jag plockat till skogs, kokt ägg, grapefrukt (finns alltid på extrapris) och te
4. Prova kläder framför spegeln med en podd i bakgrunden
5. Spring till skolan
 
Jag ska förändra sista punkten lite bara, annara är jag i hamn!
 
Som en ny och alldeles lugn människa sk ajag nu bege mig mot psykologin
 
Hejdå!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jelena

bästaaaaa ska köra den nästa måndag HELT klart???

2015-10-12 @ 14:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0