God morgon här är ett snabbt inlägg










Jag har fyllt 18! Ljuva vackra farliga ålder! Jag har firat med rosa bubblor, toast Skagen, serieböcker, fuldans, sena nätter/tidiga morgnar, billig öl och mycket kärlek. Stort fett jävla tack till alla som givit mig kärlek, uppmärksamhet, skumpa, rosor och skratt! 

Jag har hosta och sitter barbent på bussen på väg hem. Skyller allt på dåligt leverne. Pga trött pga dåligt leverne pga nybliven artonåring fick jag rostade mackor, kaffe och skvaller hos Fanny imorse (tips på mycket mysig höstaktivitet) och nu ska jag på loppis (ej frivilligt) 

Är stolt, glad och tacksam över min nya energi! Att jag pallar och typ tar en Treo och sen är jag på benen igen! 

Hur är det med er?


Här är en bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0