Måndag e trött

Insåg just att jag va rikstrött när jag skrev Warsawainlägget xD hade ungefär femton fakta/stavfel och det var såå tråkigt!!! Haha aja det var en massa bilder


Jag är SÅ uttömd från förra veckan! Orkar knappt äta ostpinnar till IDOL och det är en alldeles för stor ansträgning att dricka ur tekoppen utan sugrör. Denna vecka ska jag vila upp mig ordentligt!! Först när jag är ordentligt utvilad kan jag se fram emot saker och när jag inte ser fram emot något slutar liksom min kropp att fungera! Måste konsumera! Producera! Prestera! Helt fkn skadad av samhället. Hursomhelst, saker jag vill längta efter är:

-resa till Norge och kolla på valar! Lära sig om nåt väldigt nischat och sen kunna va expert 

-lära mig laga mat! Så otroligt ocharmigt när folk bah "mmm sex och mat! Passionen!!" Men egentligen är det exakt så jag känner! Passionen! Jag känner den och vill få utlopp för den i köket också xDD

-gå på roliga barer typ biljardbar och kareokebar pga sååå himla mkt roligare än att bara sitta och öla vilket med fel sällskap (läs killar) blir tråkigt efter typ en halv öl

-gotta in mig i biomörkret!!! Med ordentligt smörade popcorn och en kall lidlfanta. Finns ej nåt bättre, vad kan ni rekommendera??

Japp det var det för idag kommer somna nue

Puss

Kommentarer
Postat av: Ellen

vad för ansiktsmask e d där!!<33??

2015-09-15 @ 09:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0