Mitt hjärta har en frusen inneboende med pajat självförtroende som inte mår så bra

Fredag! 




Var i Sumpan, sparade ett bord som vi hitta på gatan, palla äpplen, störde en filminspelning

Lördag!
Kollar bron men missar ganska mycket för jag blundar in i hans lockar för att kolla om det går att sova där ett långt tag




Var diamanter 

Söndag!



Hade klassloppis och tjänade 30kr var


Drack lyxiga drinkar, åt lyxigt snask, pratade om lyxiga, viktiga, larviga, oviktiga, smarta saker 

Veckan!

Pluggbruncha hos Lisa



På väg till bio med pappa!




Nyss hemkommen från spelkväll i björkis! Det var så vettig kvällsaktivitet och jag, Vera, Elina vann frågesporten

En lite stressig vecka exempelvis idag var jag moderator i aulan xD men känner mig helt OSTOPPBAR! Sånt är det bra att ta vara på! Men nu ska jag sova

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0