Söndag

Tjenamors på er!
 
Har haft en fin helg hitills (fortfarande ca 12 timmar kvar av den) och har en del suuuperina bilder men atm sitter jag och tjattrar från min skolmac ;)) senaste inlägget skrev jag imorse när jag drack en kopp kaffe tidig tidig morgon vid St:eriksplan och det var helt disigt i luften. Så jävla vackert ville bara gråta en stund för mother nature u r AMAZING
 
Hursomhelst, sen sist (näst sist alltså) har jag:
 
- varit sjuk och kollat nästan hela säsongen "Livet enligt Rosa" som ligger på SVT arkiv och är helt fkn magisk! Vilket litet géni den där jävla skådisen (rosa)
 
-gråtit så mycket till Forrest Gump att jag blev tillsagd av personen bredvid (min kille) för att han "inte hörde". Var också tvungen att pausa två gånger för jag blev så jävla jävla ledsen av den filmen även om den är helt fantastisk
 
-sett halva säsong 2 av "Bron" igen eftersom det är världens bästa serir
 
-rensat ett halvt kilo kantareller
 
-dansat ur hemma hos älskade Lilly och druckit gredos med fanta och smygspillt på folk som gett menande blickar
 
-haft Loppis med klassen
 
-och som sagt suttit i morgondiset med kaffe och bulle och diktat lite om hösten
 
En finfin helg! Nu ska jag klä på mig nåt snyggt, göra en subtil sminkning, slänga på mig ett par klackar och sticka till Olga där jag ska dricka drinkar och skvallra
 
Puss hörni! Vi hörs snart igen
 
Bild på mig och älskolisa från nån lektion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0