Tips! till hösten och lite annat blaj

Vilken dag jag har haft va
 
Stannde hemma, men var tillräckligt frisk att laga världens godaste tortilla med äggröra, rödlök, avokado och ost (så fucking gott), kolla en säsong av Modern Family och äta mer än mänskligt många clementiner vilket jag ångrar lite nu eftersom jag får eksem och blåsor i munnen av dem :( har också druckit tre liter te vilket jag också ångrar lite nu eftersom jag blir kissnödig ungefär var tionde minut. 
 
Jag är redo för hösten! Jätteredo! Faktiskt. Det känns skönt med hösten, att landa i något till skillnad från sommaren, den är så flyktig och jag tycker det är lite jobbigt, men hösten den tar tag i en på ett skönt sätt. Nåt av det värsta jag vet är när folk driver med oss som tar höstmyset på allvar! TYp när folk bah "ska du hem och dricka massa teee nu eller??" och en bah "JAA" "jag ska koka en hel kanna och dricka den med honung, citron och precis så mycket mjölk att det liksom skapas ett moln av mjölk ovanpå teet". Ta er i arslet hösthatare
 
Jag är så jävla sugen på denna höst faktiskt och jag har lite tips på hur en ska njuta utav den till fullo! 
 
-ha temadagar! Ex. lyxdag då en lagar lyxig räkpasta, sätter på sig de glittrigaste örhängena (om en har hål i öronen vill säga), gå ut oc ta ett glas vin och ta regelbundna pauser för att bättra på det röda läppglanset. Eller planteringsdag då du tar en utflykt till Rosendahls slottsträdgårdar, åker till plantageavdelningen på IKEA och sedan planterar kaktusar och orkideér i nyinköpta krukor och glasburkar. ELLER kanske spadag typ scrubba kropppen och lägga ansiktsmask och dricka vodka med alger typ!
 
-överraska varandra! Bjud en vän på fika, eller kanske till och med bubbel! och få fika och bubbel tillbaka! Med spänning! Jag ska börja dejta mina kompisar och bjuda på roliga aktiviteter och halvdyrt kaffe
 
-köp inget som du inte får en relation till! Jag kommer att välja ut ett plagg varje månad och sedan vandra omkring tills jag får lönen och sukta och prova och välja färg! Sedan i slutet av månaden kan jag langa fram min hundring och slå till! På detta sätt kommer jag att spara pengar och se till att jag abara köper saker jag älskar!
 
-ta vara på engegemanget! För min del känns det verkligen dags att ta tag i samhällsfrågor jag bryr mig om, och typ mitt eget skapande. Det är dags nu! Liksom
 
det var tipsen från idag! Ha det bra tills nästa gång
 
 
 
 
 
Jag f.t en fantastisk pyjamas från Twilfit i halv äkta siden

Kommentarer
Postat av: Nike

BÄSTA höstinspon!!!!

2015-09-17 @ 20:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0