Det är lördag och det är morgon och det här är en lägesuppdatering

Här sitter jag sjuk och till råga på det svinallergisk OCH till råga på det helt gråtmosig för jag såg precis klart Gympaläraren OCH till råga på det ganska ofräsch 
 
 
Kan dock ändå inte låta bli att posera pga narcissimen. Måste pusha gränsen! "Kan jag se vacker ut trots snor i ansiktet och yoghurt i mungipan???" aaanjaaaoooo med lite morgonsol så 
 
Idag ska jag plugga, ikväll jag ska jobba, imorgon ska jag jobba, imorgon kväll ska jag på skiva, på måndag kl 8 ska jag opponera, på tisdag ska jag lämna in en stor examination, på fredag ska jag ha en stor redovisning och på fredagkväll ska jag supa bort studiebidraget och på söndag ska jag jobba igen. S/o life som gav mig förkylning och allergi på det 
 
hursomhelst, en ganska tuff vecka framför mig xD hoppas på mycket sol och god stämning.
nu kommer folk bah "vi måste våga trotsa den här GODA stämningen det är fegt att bara upprätthålla den!!" Jag känner bara
Ge mig lite god jävla stämning så jag kan få chilla en sekund 
 
Men annars är det gött med mig! 
 
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0