En medelklasskris



Nike fyllde nitton i onsdags och vi drack hallon-lakritsdrinkar och käka bullar på hennes golv. Japp, hennes egna jävla golv för hon har skaffat en lägenhet! 

Annars skriver jag inte högskoleprovet idag eftersom jag bara tänker ta det som det kommer! xD xD biggest fucking joke jag har sökt kurser och massa jobb och försöker greppa tag i ett liv efter sommaren anledningen till att jag inte skriver är att jag inte.....pallar

På tal om sommaren,

Jag håller på att rensa ur! Ut med mina destruktiva tankar, mina vänner (OBS skämt), mina relationer som bara gör att jag reflekterar, mina dåliga vanor, min gamla ånger, min gamla ångest, mina obekväma kläder, min tristess och min leda. När jag öppnar skumpan på champagnefrukosten ska det gamla livet flyga iväg med korken och jag ska vara ren. 

Och i sommar ska jag fylla på. Med sol och fräknar och nya vanor och och rutiner, ny garderob, ny ångest :) längtar så mycket det är svårt att inte vara där nu

På tal om ångest,
jag inbillar mig alltid att ångesten beror på en sak, "när det där är löst är ångesten borta", eller typ "om det bara hade varit SÅDÄR hade jag inte haft ångest" men jag vet efter varje gång, att ångesten, den riktiga ångesten som gör det svårt att andas och leva, den beror inte på en händelse eller ett problem (inte för mig i alla fall), den kan frammanas av det! Men den beror på det där andra, det obegripliga längst in i kroppen. 

Det är bra med mig! Såg just att nån kommenterat i mitt picknick-event att jag är ett "medelklass Söderkid". Tror inte att det bara var en (högst korrekt) reflektion, och det är verkligen fritt fram att typ rikta den "kritiken" mot mig och typ bloggen men ville bara att det skulle vara trevlig stämning i eventet :( 

Det kommer lösa sig så pass att jag skiter i HP, jag romantiserar mitt champagnedrickande pt. 354, jag har ångest, jag är ledsen att nån irriterar sig på söders elitism, it's s hard life I'm living. Tagen på bar gärning mitt i medelklasskrisen! 

Hursomhelst, nu ska jag till Ikea

Love you all



Okej då var det bestämt! Sista fucking gången jag går till ACE 

Kommentarer
Postat av: lisa

men gu trodde d var något internskämt i eventet typ. Gud vad taskigt faktiskt, o inte alls "rimlig kritik". puss!!

2016-04-10 @ 12:05:37
Postat av: olga som älskar dig

min nya bakgrundsbild❤️

2016-04-14 @ 22:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0