Jag tänker alltid på dig i april

Halva lovet gjorde ja det här




Min bror fyllde 20! Och vi lassa hem hela familjen i köket med pizza och cava. Verkligen väärldens bästa sätt att umgås typ plocka från tallrikar, dricka öl, dela pizzor med varandra. Om ni inte klurat ut det tycker jag mat är väldigt viktigt! Och därför är det så skönt att ha en familj som tar det på allvar 



I onsdags var jag ute med Hilma och Lisa och när ölen uppenbarligen var uppdrucken



KOM STUDIEBIDRAGET! Så vi skålade i mousserande och blev bjudna på chilinötter (vilket var helt rätt beslut av personalen för nu kommer jag ta tillbaka little persia i mitt liv) och flabbade 



 Dan efter blev vi bjudna på fika hos Ville på Medelhavsmuseet och kollade utställningen

  och sen skvallrade jag med Beata och Olga och sen


mötte jag upp det här Goa gänget och 


Mätte ?? Jag vene



Och drack rosé på finaste balkongen 


Med den här utsikten


Och delade ännu mer pizza vilket såklart var så härligt 


Och sen spelade vi hemmagjort "med andra ord" och drack ännu mer rosé


Vilket ni kan tyda på Björn här


Och kanske på den här fylleselfien i Andres badrum med bortkastat selfieljus


Och igår djade jag med linan igen! Det här är den enda bilden där jag typ kan matcha Elina i snygghet men lovar att ha en bättre bh nästa gång :p


O här matchar vi grönt


O lika grön var jag i ansiktet när jag kom till jobbet för jag får nämligen betalt i öl :p men det är sååå fint på jobbet tänker alltid på Olga som pratar om vikten av skönhet


Fri kultur!!!!!


Och imorn ska jag tillbaka till skolan 😭 FUCK 

Har ÄNTLIGEN haft ett så HIMLA bra lov med bra balans! Det var så jävla längesen som jag inte typ översköljdes med ångest och inte orkat göra nånting eller gjort alldeles för mycket. Jag har druckit lite för mycket och sovit lite för lite men jag har mått bra och haft kul! Lyssna på er själva! Och mixa med världens roligaste kompisar. Och så kommer balansen så småningom tillbaka. 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0